dimecres, 27 de juliol del 2011

Novità per tutti quanti (macropost de verano)

Ya vueltos de Italia, tenemos unas cuantas novedades agradables.

En primer lugar, un par de micro-cortos rodados durante y para Cinemadamare.

Con el primero 'Proverbi', simplemente quería mostrar un montón de caras de países distintos, aprovechando la multiculturalidad del festival. Como excusa, busqué algo que todas las lenguas tuviesen: proverbios.



Sobre el segundo, 'PATHOS'; estábamos viajando de Cerdeña a Civitavecchia, cuando a Leonardo Andreozzi, Giuseppe Salerno y a mi se nos ocurrió rodar algo dentro del barco: algo que pudiesemos escribir, rodar y montar antes de que acabara el viaje. Sólo nos faltó rematar el montaje.



Nos llevamos el segundo premio de la Weekly Competition.

Además, me informan de que el 'Mecanoscrit v2.1' ha ganado otro premio, en este caso en el festival MisCon de Montana, Estados Unidos. ¡Yija!

Para acabar, comparto con vosotros el trailer de la película que más se está haciendo esperar (de todas en las que he tarbajado). 'Haywire', de Steven Soderbergh, con Ewan McGregor, Michael Douglas, Antonio Banderas... Parece que en 2012 finalmente verá la luz.



A finales de agosto podría asistir a la Mostra di Venezia, así que seguiremos teniendo novedades.

¡Un saludo!

PD: Ambiente en CinemadaMare, aquí.

divendres, 8 de juliol del 2011

Per què amb Pirates?

Molts us preguntareu per què he acabat de cap de llista d'un partit polític. En primer lloc, no em considero un polític, que quedi clar, però he decidit que algunes coses que no m'agraden es poden canviar mitjançant unes eleccions (Més info a PIRATA.CAT).

Trobareu algunes d'aquestes coses en el següent vídeo, anomenat "Creació artística en la societat digital" o "com caminar 3 kilòmetres sense moure's del lloc".



Podreu veure més conferències interessants al web de les X Jornades de Programari Lliure.

Ara me'n vaig a Itàlia, repeteixo en el festival Cinemadamare, que l'any passat va veure néixer "Il Solito Corto..." i que d'aquí uns dies projectarà el "Mecanoscrit v2.1".

A la tornada, una nova peli en el departament de càsting, una mica de festa a Rivas i, després, me'n vaig a viure a Austràlia (Sí, també hi ha Partit Pirata...).

Salut i rom!

PS: Últimament estic bastant més actiu al meu compte de Twitter que en aquest bloc.