divendres, 8 de juliol del 2011

Per què amb Pirates?

Molts us preguntareu per què he acabat de cap de llista d'un partit polític. En primer lloc, no em considero un polític, que quedi clar, però he decidit que algunes coses que no m'agraden es poden canviar mitjançant unes eleccions (Més info a PIRATA.CAT).

Trobareu algunes d'aquestes coses en el següent vídeo, anomenat "Creació artística en la societat digital" o "com caminar 3 kilòmetres sense moure's del lloc".



Podreu veure més conferències interessants al web de les X Jornades de Programari Lliure.

Ara me'n vaig a Itàlia, repeteixo en el festival Cinemadamare, que l'any passat va veure néixer "Il Solito Corto..." i que d'aquí uns dies projectarà el "Mecanoscrit v2.1".

A la tornada, una nova peli en el departament de càsting, una mica de festa a Rivas i, després, me'n vaig a viure a Austràlia (Sí, també hi ha Partit Pirata...).

Salut i rom!

PS: Últimament estic bastant més actiu al meu compte de Twitter que en aquest bloc.

1 comentari: