dimecres, 31 de desembre del 2008

De feina i de negres

Els que em coneixeu una mica sabeu que últimament no tinc gaire feina.

Els que em coneixeu una mica més sabeu que això és totalment fals. Sóc el 'negre' oficial d'Aficionado Profesional. Així que el meu any audiovisual es tanca amb aquest resum, que no firmo ;).



Això sí, aquests dies hem ('he', perquè enganyar-me, estic sol) avançat molt en el muntatge efectiu -i sobretot moral- del Mecanoscrit. Els pocs que l'han vist diuen que funciona.

Feliç i pròsper 2009 a tots, sigui quin sigui el significat d'això.

4 comentaris:

  1. Realment vull felicitar-te, perquè, primer, és una gran putada ser el "negre", segon, el reportatge és digne,professional i ben fet, i tercer, ja que em entrat al 2009 és motiu de felicitació.

    Bé, per aquest any 2009 on ja em ficat la pota, desitjar-te sort amb "mecanoscrit 2.0", espero que pugui sortir a la llum, i que em convidis a l'estreno, jejejee...
    Sort en l'audiovisual i en la vida.

    Només et desitjo sort perquè és l'únic que fa falta quan es té talent.

    Una araçada!

    ResponElimina
  2. Ja hem ficat la pota? Vaja.

    Sobre lo de ser negre, no creguis, ho sóc per voluntat pròpia, però és una feina curiosa. Tenint en compte que venim de l'any d'Obama i de Hamilton... no pot ser dolent.

    Molta sort a tu tb, Ruso!

    ResponElimina
  3. Molta feina deus tenir com a negre per no haver pogut postejar ni un únic cop en els últims 10 dies...

    ResponElimina
  4. Per cert, sigui qui sigui que t'ha escollit com a negre sembla que ha escollit bé, no? ;)

    ResponElimina