dijous, 23 d’abril del 2009

Rodar 'La Cuerda'

Demà tindrem el 'telecine' del curt en 35mm d'aquest any: 'La Cuerda'. No és meu, és del Pablo Sola, però hi he dedicat tantes hores que estic igual de nerviós davant del resultat com quan vaig acabar el Mecanoscrit ('Acabar'? Quina paraula més abstracta!).


Hem tingut encara menys pressupost que l'any passat, però a base de setmanes sense dormir s'ha rodat TOT. I quan dic tot em refereixo a TOT, inclòsos els crèdits. L'objectiu és anar a Escándalo i dir: 'està ACABAT, ho voleu estrenar o no?' Per evitar les situacions precedents que vosaltres coneixeu.


Un gos, efectes especials, construcció a plató, moltes coses noves. Però hem tornat a treballar amb el Robert San Eugenio a la 'foto', amb el Kike Bermejo al sò, jo he sigut ajudant de direcció i el Pablo Sola, que em va fer el 'making del Mecanoscrit' ha sigut el Director.

5 comentaris:

  1. com mola la "foto" de la corda!
    uaaala!
    jo vull veure el resultat ràpdi... :P
    no estic tant nerviós, però estic impacient per veure els efectes especials... jijiji
    anims mestre!

    ResponElimina
  2. Espero que informis d'on podrem veure el curt...

    Molta sort,només per les fotos fa molt bona pinta!

    ResponElimina
  3. Ruso: Al cine si tot va bé!

    Rogger: Els efectes crec que han quedat molt bé. Moltes gràcies per la teva feina, tothom va pensar deseguida que eres de producció (lo qual és bò).

    ResponElimina
  4. a veure, a veure com ha quedat !! Si es pot veure al cine de PM.

    Ernestu

    ResponElimina
  5. vas penjar un post fa temps sobre la constancia, la insistencia, la tosudessa fins arribar a la locura... com les claus per arribar a poder fer una pelicula..

    tots volem que la conxita del 2n 1a senamori cinc minuts veien la nostra peli

    aixi que


    endavant les haches irache


    peor era hacer el sonido de rivas de banda y se logro


    Nothing is imposible

    Lula

    ResponElimina