dimecres, 1 de juliol del 2009

Alta tecnologia no-digital

Estic eufòric. Em sento com una dona després d'arrasar amb una botiga de Zara. Acabo d'adquirir una càmera de CINE. En realitat és de Super8 i 'només' ha costat 300 papers, però es menja en prestacions algunes màquines digitals que ara mateix costen milers d'euros.

Alguns dels detalls que m'han impedit de resistir-me a la temptació són la òptica 7-70mm (equival a 25-250 en una 35mm) que obre a 1.4 i incorpora macro, les velocitats de fotogrames a 18, 24, 54 i frame a frame i l'obturador amb obertura totalment regulable.

Ara tocaria provar-la, però m'he proposat utilitzar-la sobretot en projectes dignes i -si pot ser- professionals. Estic convençut de que amb una bona direcció de fotografia pot donar resultats increíblement elegants. De moment em distrec descobrint la infinitat de controls, tots manuals, que porta.

Canviant de tema:
No és d'interès general (això és un blog personal, què esperàveu?), però aquí hi ha un regalet que he fet a l'equip tècnic del 'Asesino a Sueldo'. Una cosa totalment altruista, ja sabeu ;-)
Torno a tenir curro durant el mes de juliol. És en el departament de càsting d'una peli bastant sèria: tenim dies de 40 extres vestits d'època i perduts per la muntanya. Us aniré explicant cosetes.

9 comentaris:

  1. Primer de tot: que cabrit!!! Peasso joya analògica has adquirit...!!! S'em fa la boca aigua! Primera pregunta: On trobes aquestes gangues? Segona pregunta: A on pots compraqr metratge per a super8?

    Segón de tot: Ja vaig veure el regalet que els hi vas fer als del asesino. Molt maco, si jo treballés en aquell equip...m'hauria agradat. Tercera pregunta: la música no és d'Antonia Font,oi? De quin grup és?

    Tercer de tot: Sort en el curro...!

    Quart de tot: Una abraçada tant forta com en la de la celebració del triplet!!!

    ResponElimina
  2. Me'n alegro de que, per fi, hagis trobat un treball seriós a una película seriosa.

    Serà fantàstic cobrar després de treballar, no com al asesino de sueldos...

    Per cert, com mola la càmera ;)

    ResponElimina
  3. jo la vull veure!!quina joia!!
    espero que vagi bé el nou curro1

    ResponElimina
  4. Rafa, esperava el teu comentari en aquest post!Tu no la vols veure, tu la vols OPERAR. I si tot va bé l'operaràs tard o d'hora.

    Anònim, sé molt bé qui ets, vigila l'esquena quan surtis al carrer.

    Ruso, la càmera me l'he comprat a Casanova Foto (carrer Pelai), però d'aquestes en pots trobar per poca pasta als encants i a Ebay, no sempre en perfectes condicions. A Casanova Foto tenen pel·lícula verge, i a altres botigues també, el problema és revelar i telecinar. Jo ho faig a Alemania i Suècia respectivament. La música es de 'Manel', una passada.

    Merci pels bons desitjos als meus lectors més participatius xD, ens veiem aviat!

    ResponElimina
  5. yo kiero ver algo ya!!!.... juaann ahi k hacer algo! nos ponemos a escribir?? :)

    ResponElimina
  6. Jo no he de vigilar res però pot ser que, si no et paga, SS hagi de vigilar els seus cines...

    Per cert, àdhuc ;)

    ResponElimina
  7. Jo vull fer d'extra vestida d'època per la peli...

    ResponElimina
  8. Visca Manel, massa tard Eli, àdhuc, qué es de tu idea de anuncio, Lucía?

    ResponElimina