dimecres, 13 de gener del 2010

Esperes varies

No estic intentant que aquest es converteixi en el típic blog que només s'actualitza cada 2 mesos per dir que no hi ha temps per escriure o res per explicar (que seria molt pitjor). No.

El que passa és que us vull ensenyar unes quantes coses que encara no tinc a mà. Però donada la concepció del temps que hi ha en el món del cine -o el que sigui això-, faré una llista per anar creant expectatives.

· El meu cosí Luis Yrache va estrenar l'altre dia un curt que tenia pendent des de fa 8 anys -si, VUIT!-. Està rodat a Rivas (us sona?) i allà mateix el varem presentar. És de quan jo encara ni m'havia plantejat viure -intentar-ho- d'això, però alguna cosa hi tinc a veure. Quan estigui disponible a internet, aquí el tindreu.

· Vam rodar la pel·lícula coral amb la gent del Super8, un minut cadascú i sense possibilitat de muntatge. Estem esperant que acabin els ultims grups per poder veure els resultats.

· Estem preparant un curt per al Notodo. L'hem rodat -també- en Super8 i amb l'adaptador anamòrfic que em van portar els reis. L'hem de presentar abans de dimarts que vé, així que aviat el podreu jutjar. Aviso, és una anada d'olla important.

· Hem fet l'etalonatge del Mecanoscrit. Un procés caríssim i que fa por de lo simple que és, el mes que vé tenim la mescla de sò, i després d'això crec que es podrà dir que està totalment acabat i presentable. Em deixaran fer una invitació pública per a l'estrena?

Com diuen per allà.... Stay tuned!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada